Кубик 2x2x2. Метод Guimond
Всім привіт!
Хочу розповісти вам про метод, який приваблює своєю інтуітивністю і простотою. Більшість алгоритмів в цьому методі дуже зрозумілі, і не потребують ретельного вивчення.
Можна використовувати як перехідний етап між методикою для початківців та EG / CLL.
Кубик 2х2х2, так само як і пірамінкс – це головоломки, що потребують мінімум оптимальних рухів для розв’язання, і тому чим більше методів знати – тим краще.
Перший етап: знайти 3 наклейки протилежних кольорів на одній грані
Фіолетові наклейки можуть бути будь-яких протилежних пар кольорів: білі/жовті, червоні/помаранчеві, зелені/сині.
![]() |
![]() |
![]() |
Випадок №1 | Випадок №2 | Приклад |
У 90% випадків цей етап пропускається; а якщо вам не пощастило, то доведеться зробити 1 чи 2 рухи.
Перед початком другого етапу, цю грань необхідно буде поставити обличчям униз так, щоб неправильно орієнтований кутовий елемент знаходився на позиції DBL.
Другий етап: орієнтація верхніх та нижніх наклейок
Якщо сталося так, що на попередньому етапі усі 4 наклейки протилежних кольорів знаходяться на одній грані, то в цьому етапі необхідно буде зробити один з п’яти OLL для 2x2x2.
В іншому випадку можливі дві ситуації, які вирішуються інтуітивними алгоритмами, що представлені у таблицях нижче.
Випадок №1 (вид знизу) |
(вид зверху) | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
L U’ L’ | y’ R’ F’ R | F’ L2 F | L2′ U L’ | |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
R D’ F L’ | L2 F2 U F | F’ R U’ F2 U’ | R F2 U’ R2 F U’ | |
Випадок №2 (вид знизу) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
y R’ U R | L U L’ | L U2 L’ | y L2 D’ R | |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
R U’ B L’ | F2 R2 U’ R’ | R’ F U’ F2 U | x U R’ U’ R U2 R |
Третій етап: розв’язуємо верхню та нижню грані
Можливі всього три випадки. Для тих хто вміє розв’язувати центри в кубику 4х4х4 цей етап також буде інтуітивним.
|
|
|
||||||||||||
R2 U2 F2 | R2 U’ R2 | R2 U’ R2 U’ R2 |
Четвертий етап: пермутація обох шарів (PBL)
В цьому завершальному етапі необхідно зробити PLL, але в двох шарах одночасно. Іноді для того щоб отримати вірний випадок необхідно повернути головоломку в руках, та/або довернути верхню грань. В кінці розв’язання також можливий доворот U, U’ чи U2.
Можливі 5 випадків, два з яких (4.4, 4.5) – відомі як PLL для 2x2x2.
|
|
|
||||||||||||
R2 U2 F2 | R U’ R F2 R’ U R’ | R2 U’ R2′ U2′ F2 U’ R2 |
|
|
||||||||
R U’ R’ U’ F2 U’ R U R’ D R2 [F R U’ R’ U’ R U R’ F’] [(R U R’ U’) (R’ F R F’)] |
R’ F R F’ R U2′ R’ U R U2′ R’ (U2) R U’ R’ F L’ U2 L U’ L U2 L |
Очередная метода для 2х2. Уже не знаю сколько ещё можно.