Сторінка 1 з 2
COLL
Додано: 28 листопада 2011, 02:36
wcaroman
Зі статтею по COLL можна ознайомитись тут:
http://cubing.com.ua/howto/collВсі зауваження і поради - будь ласка в цю тему.
Re: COLL
Додано: 28 листопада 2011, 08:52
Nakajima
Треба знати едж-контрол або вчити ZBF2L щоб користуватися цим методом. Але метод класний і формул не так багато

Re: COLL
Додано: 28 листопада 2011, 10:37
Artificial
Для случая 1е знаю алгоритм довольно неплохой.
Re: COLL
Додано: 28 листопада 2011, 10:48
ArbAlet69
крута методика, заслуговує на увагу, може почну вчити якщо в мене нічого не вийде з методикою яку я почав розробляти. Досить крута методика, не знаю що там вийде, але поживемо - подивимося))
Re: COLL
Додано: 28 листопада 2011, 11:35
Artificial
Можно версию для печати?
Re: COLL
Додано: 28 листопада 2011, 12:19
wcaroman
Nakajima писав:Треба знати едж-контрол або вчити ZBF2L щоб користуватися цим методом. Але метод класний і формул не так багато

ну весь ZBF2L вивчити це я навіть не знаю чи реально) ну дуже багато випадків і незручних алго.. я вважаю що не треба виходити на хрест обов’язково. якщо так випадає (випав жовтий хрест) - тоді є сенс подивитись, чи можеш ти виконати COLL чи ні. якщо швидше зробити звичайний OLL (або алгоритм простіший, або розпізнати COLL складно з якогось боку) - то треба робити звичайний, але якщо ти швидко помітив знайомий випадок - звісно виконуй, бо EPLL дуже швидкі, не кажучи про підвищену можливість скіпу.
а на едж-контролом треба ще працювати і працювати.. я вважаю що необхідно для кожного випадку ф2л знайти альтернативний алгоритм, який переставляє ребра по-іншому. це в принципі нескладно. або можна просто при утворенні останньої пари вставляти її не звичайним способом (U R U' R'), а наприклад через R' F R F', але це складніше угледіти, бо пів-алгоритму виконуєш як завжди, а над другою половиною треба задуматись.
Artificial писав:Для случая 1е знаю алгоритм довольно неплохой.
в студію! до речі я намагався зібрати найкращі алгоритми, і якщо вам якийсь незручно виконувати - питайте, запишу відео.
ArbAlet69 писав:крута методика, заслуговує на увагу, може почну вчити якщо в мене нічого не вийде з методикою яку я почав розробляти. Досить крута методика, не знаю що там вийде, але поживемо - подивимося))
навряд чи це можна назвати самостійною методикою, я вважаю що це більше додаток до CFOP, що дає змогу в деяких розв’язках знайти більш зручний шлях.
Artificial писав:Можно версию для печати?
на жаль відсутність досвіду в роботі з векторними редакторами не дозволяє мені зробити версію для друку, такі як робив Ігор Голубчіков (cubemaster), але якщо хтось зможе це зробити швидше за мене - звертайтесь, скину архів з зображеннями.
Re: COLL
Додано: 28 листопада 2011, 14:12
Artificial
Алгоритм z U R2 U' F' R U R U' R' F
И насчёт ZBF2L или Edge control: можно использовать VHF2L, кому интересно - могу рассказать, что это. Роме скинул его, надо выложить.
Re: COLL
Додано: 28 листопада 2011, 14:58
wcaroman
обов’язково викладу.. трошки часу дай =)
Re: COLL
Додано: 14 січня 2012, 12:24
Artificial
3e и 3f решают одну позицию (все углы на месте, но два неверно ориентированы). Нужен алг для позиции "углы по диагонали + 2 неверно ориентированы".
Re: COLL
Додано: 15 січня 2012, 18:24
IchBinEinCuber
Це виходить, що потрібно на етапі OLL спочатку збирати хрест (чи робити ZBF2L) а потім розпізнавати COLL, що випав, потім його прокручувати, та ще й PLL робити

. Імхо, простіше робити класичним Фрідріхом або користуватися F2LL.